PUNT I FINAL A LES JORNADES CULTURALS

Volem agrair la subvenció, suport i participació de l’AMPA, sense ella no haguessin estat possible algunes de les activitats.

L’equip docent i tot l’alumnat us dona les gràcies.

Al llarg d’aquests dies hem realitzat les Primeres Jornades Culturals de l’Escola Sant Miquel.

Vam començar el dia 21 amb una Recreació de l’Edat Mitjana a càrrec de la companyia Arcoflis, Arquers i Companyia de la Flor de Lis de Vilafranca del Penedès.

El dia de Sant Jordi vam fer tallers i vam celebrar els  Jocs Florals.

El dijous 29 els protagonistes van ser els i les alumnes que des del curs 2009 fins el 2020 han escrit i il·lustrat diferents llibres. Literatura Km 0.

A la tarda la classe del Cabirol amb la Superpoma i la Superalberginia van viure una aventura màgica a Makedònia. Una activitat del Programa SI! Un programa d’intervenció escolar dirigit a nens i nenes de 3 a 16 anys amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix els riscs de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l’edat adulta.

El divendres ens va visitar l’il·lustrador Valentí Gubianes, quina emoció. L’editorial Animallibres és l’encarregada de fer la trobada amb l’il·lustrador, una activitat enriquidora que permet complementar la lectura a partir del diàleg que es genera en aquestes sessions.

El dilluns vam viatjar fins a Benissanet gràcies al Programa Afrucat.

Per finalitzar hem tornat a l’Edat Mitjana, a partir del Taller de Tir en arc.

El punt i final ha sigut  per l’alumnat de la classe del Cabirol i la classe de la Neu. Lectura Ko a partir de la presentació dels LapbooKs.

1. Claudia

Por la parte que me toca como AMPA y como madre, pars eso estamos. Para que nuestros alumn@s disfruten… espero que hayais disfrutado de las actividades