Lapbooks. Lectura K0

Ja fa unes quantes setmanes que l’alumnat de Cicle Superior va iniciar el treball de lapbooks.

La classe es va dividir en sis grups i cadascun va fer propostes de treball a realitzar: el Conill, el Cérvol, els Cinc sentits, els Pintors, Egipte i Brasil van ser els escollits.

Després d’un treball de recerca informativa, cada grup va començar a planificar com presentar i portar a terme el treball.

Finalment en van fer una exposició oral a la resta de companys i companyes de la classe  i aquest divendres, com a punt i final de les Jornades culturals, ho van presentar a l’alumnat de la classe de la Neu.

Cal felicitar-los pel bon treball i la bona presentació.