JA TENIM EL TIÓ A L’ESCOLA!

Dimecres al migdia, el Tió,  ens va fer arribar a l’escola una nota on ens demanava ajuda perquè estava molt cansat i no tenia forces per venir fins a l’escola.

Els i les alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial molt emocionats van sortir a buscar-lo aquella mateixa tarda.

Sort que el Tió havia deixat una pista que ens va ajudar a triar el camí, la nit abans havia vist una ermita, així que vam agafar el camí de l’ermita de Sant Miquel i tots i totes molt atents vam començar a buscar.

Finalment  després d’una estoneta caminant el vam trobar amagadet entre uns matolls, cansat, gelat i amb mascareta!

Entre tots i totes el vam portar fins a l’escola on el vam tapar amb una flassada i li vam donar de menjar.

Ara l’estem cuidant molt per a que ens cagui moltes coses!