ACTIVITATS NADALENQUES

Aquests últims dies de trimestre els hem dedicat a realitzar diverses activitats relacionades amb el Nadal.

Nosaltres hem gaudit molt realitzant-les, esperem que us agradin!

Taller de Fanalets

La Noemi de L’Atelier ha vingut a l’escola a fer un taller de fanalets de Nadal.

Mireu que bonics!

Carta als Reis d’Orient

Els nens i nenes d’Educació Infantil i Cicle Inicial han fet la carta als Reis i l’han portat la bústia del poble. A veure si arriba a temps!

Cantem Nadales a la plaça del poble

Aquest any hem sortit a la plaça de poble a cantar nadales i recitar poemes.

Les famílies i els veïns del poble han pogut gaudir del recital.

Caguem el Tió!

Els més petits de l’escola han fet cagar el Tió. Ha cagat un munt de xocolata per a tota l’escola, fins i tot per a les i els mestres. Gràcies Tió!

L’amic/amiga invisible

Els més grans de l’escola després d’unes setmanes deixant pistes i regalets, han descobert qui és el seu amic o amiga invisible.

Han creat uns regals molt originals i bonics!

Bones Festes!!!