SANT JORDI A P5

Bona tarda, famílies,
Els nens i nens de P5 hem estat treballant la llegenda de Sant Jordi tota la setmana.
Vam començar dissenyant el drac que ens agradaria fer per poder decorar el passadís de l’escola. Ens vam posar “mans a l’obra” i ha estat tot una sorpresa per la resta d’escola! Ens ha quedat preciós!
A més, hem llegit la llegenda i l’hem representat, disfressant-nos i sent nosaltres els mateixos personatges.
I per últim hem fet un taller per fer un punt de llibre. Ha estat tot un treball d’un matí, però ens ha quedat genial! Per veure com ho hem anat fent, us deixem l’enllaç d’un petit vídeo.

Esperem que us agradi tant com ens ha agradat fer-ho a nosaltres!

Cristina i Claudia