VISITA DE L’ESCRIPTORA ANNA MANSO

El passat 16 de maig l’alumnat de 4t va poder compartir una estona amb l’escriptora Anna Manso dins del programa “Autors a les Aules” que organitza cada curs la Institució de les Lletres Catalanes.

Van poder canviar impressions sobre el llibre de l’autora “Amics Monstruosos”. Així van descobrir que tot té una intencionalitat. Amb el nom del gos “Ramon” volia que sorprengués als nens i nenes i que els fos fàcil de recordar. El fet que la protagonista tingués uns pares poc professionals, va estar inspirat en la seva pròpia família, va decidir que com que els seus pares eren molt professionals perquè tenien molts fills, seria interessant fer el contrari. La protagonista “la Sandra” és ella mateixa, els va dir que de petita era tímida i poruga.

Els nens i les nenes li van fer moltes preguntes que ella va anar contestant mentre mostrava la seva caixa d’eines. Hi havia tot el que es necessita per escriure un bon llibre: una ràdio amb l’antena activada per agafar idees i inventar, també un banyador per llançar-se a la piscina i escriure’l, no podia faltar el llapis, la goma i un diccionari. Per fer un bon treball cal prendre moltes notes i documentar-se bé, sovint és imprescindible anar a les biblioteques.

Va transmetre als infants que tothom té la capacitat d’inventar si es vol, si hi ha ganes, és qüestió de posar-s’hi i tirar endavant.

Gràcies Anna, vam gaudir molt del teu pas per l’escola!