Vicente, et trobarem a faltar

Sentim comunicar-vos que en Vicente, després d’un temps de malaltia, ens ha deixat.

Mestre de l’Escola Busquets i Punset durant molts anys, gran company i millor persona. Impartint sempre les seves classes amb entusiasme, ajudant i col·laborant en tot moment.

Estimat per companys i alumnes,  estarà en el nostre cor i en el nostre pensament en cada raconet de l’escola.

Si us en voleu acomiadar podeu anar al tanatori de Bellvitge a partir de les 18:30 hores d’avui. La cerimònia serà demà a les 15:45 hores.

Des de l’Escola enviem una forta abraçada a la família.

Podeu deixar el vostre record o compartir un pensament a través d’aquesta pàgina.

1. Eduarda

Vicente va ser un mestre molt estimat per tots els alumnes del Busquets, els ex-alumnes de la generació 2002 el recordarem sempre. Va ser un gran mestre, una gran persona i com un pare, per a tots nosaltres.

Gràcies, Vicente! ❤️

2. Paula Espejo

Em sap molt de greu la pèrdua d’en Vicent. Va ser un gran profesor…..aquí els alumnes nascuts al 2005 estem molt afectats….salutacions i molts ànims

3. Emi

Vicente era un maestro muy querido por sus alumnos, y por las familias. Una persona que emanaba buena sintonía, desde su modo de hablar tranquilo hasta su mirada franca y tan celeste. Es tipo de personas que, sin hacer mucho ruido, siempre suman.

Siempre pensé que era una suerte tenerlo entre los docentes del centro.

Gracias Vicente. Un beso donde estés.

4. Mireia

Una gran perdua, Vicente va ser un mestre al que estic segura tots els alumnes recorden amb estima. Als pares sempre ens acollia i parlava amb calma i serenitat, desprenen molt bona sintonia. Gràcies per haver format part de la educació dels nostres fills, en ells perdurarà per sempre un boçinet de tu i de tots aquells valors que els hi has ensenyat.

5. Eva Moray

Vicente va ser una excel.lent persona, un gran company. Prudent, educat, respectuós, amable. Mai tenia un no per resposta i sempre un gran somriure. Sempre et recordaré com el que has estat : UN SENYOR. Descansa en pau company.

6. Pablo

El sentiment d’una pèrdua és directament proporcional al grau de perplexitat que experimenten les persones quan es comenta. I per tú, Vicente, t’asseguro que aquest grau ha estat de 10 a la nostra família. DEP.