Torna la Fira Científica BiP!

Famílies, tenim una gran noticia!

Hem decidit tornar a recuperar bons costums que es van haver d’aturar per la COVID i ja us podem informar que obrirem l’escola a totes les famílies perquè torna la FIRA CIENTÍFICA BiP!!

Aquesta va ser creada amb l’objectiu de despertar interès per la ciència i promoure l’experimentació científica entre l’ alumnat del Cicle Mitjà i Superior i cada any era tot un èxit! Aquest any celebrarem la seva 4ª edició i tot l’alumnat de l’escola parlarà de ciència a les aules.

ORGANITZACIÓ

1. Dilluns dia 29 i dimarts 30 de maig els/les nens/es de 3r a 6è exposaran els seus projectes en diferents espais de l’escola.
        • L’alumnat de 4t i 6è exposarà dilluns 29 de maig
        • L’alumnat de 3r i 5è exposarà dimarts 30 de maig

2. Els projectes s’ubicaran en dos espais diferents. Els que tenen a veure amb reaccions químiques s’exposaran a l’aula de plàstica, tots els altres s’exposaran al gimnàs, a l’espai de + ciència.

3. Una vegada organitzats, l’alumnat de tota l’escola aniran a veure com funciona cada experiment fent un itinerari de circulació lliure pels dos espais. Al llarg del dia es faran tres torns on l’alumnat protagonista anirà exposant els seus projectes:

PROJECTES PRESENTATS I UBICACIÓ

Us deixem el programa dels dos dies amb els projectes que es presenten, l’alumnat responsable i la ubicació!

FOTOS JORNADA DILLUNS 29 MAIG

FOTOS JORNADA DIMARTS 30 MAIG

FAMÍLIES ALUMNAT QUE PRESENTA PROJECTE

Les famílies de l’alumnat de 3r a 6è que presenten projecte, esteu convidades a venir tot el dia! Si pot ser, veniu a les 9:00h  per tal d’ajudar-los a organitzar el material. Si no és possible, consulteu els horaris per si feu una escapada més tard o a la tarda podeu veure el/la vostre/a fill/a explicant-se!

FAMÍLIES DE L’ESCOLA

Totes esteu convidades a venir tot i que ens espanta una mica l’aforament. Tot és provar-ho! Si us encaixa, podeu revisar el moment en que els vostres fills i filles estaran fent l’itinerari i fer-ho coincidir amb la vostra visita per poder acompanyar a les tutores. Si no, podeu venir en qualsevol moment del dia, en els torns que hem marcat.

Per realitzar la visita només cal que us apropeu a la porta del Carrer Riera del Canyet i els conserges de l’escola us obriran la porta. Després, podreu anar directament a qualsevol dels dos espais del centre on s’estaran exposant els projectes; l’espai de l’aula de plàstica (reaccions) o l’espai del gimnàs (+ ciència).

Us esperem amb moltes ganes i il·lusió!

Una abraçada i molta ciència!

Equip de l’Escola Busquets i Punset