SANTA CECÍLIA 2018

Famílies!

Avui dijous 22 de novembre hem celebrat Santa Cecília, patrona  dels músics.

Al matí hem entrat amb música a l’escola i durant la jornada matinal els vostres fills han gaudit d’un espectacle de música en viu al gimnàs que ens ha ofert el col·lectiu “Bat Audicions”.

L’alumnat d’Educació Infantil i de Cicle Inicial,han gaudit de l’espectacle de música en viu “Jana i els sentiments”.

La Jana, sempre ha tingut un munt de sentiments per expressar les seves emocions. Però un dia, no sap perquè però no sent res. No entén què li pot haver passat, ella vol tornar a sentir tot aquell munt d’emocions. Però al veure que ella sola no ho pot fer, els buscadors de les emocions acudeixen en el seu ajut.

Junts hem fet el camí per trobar aquelles emocions perdudes, l’alegria, la tristesa, la por, la ràbia, la calma, la vergonya… Però aquestes emocions estaven amagades darrera la música que poc a poc hem anat descobrint fins arribar a tenir-les totes i sentir com la música ens pot fer transformar. Tot el públic hem participat molt i hem ajudat a la Jana a fer el seu camí.

L’alumnat de Cicle Mitjà i de Cicle Superior han gaudit de l’espectacle de música en viu “Rock, reflex d’una societat”.

En aquesta audició s’ha explicat el naixement del rock als Estats Units a partir de la fusió de dues cultures musicals força diferents: la música popular dels negres (el blues) i la música popular dels blancs (el country). A partir d’aquí hem fet un recorregut evolutiu per la història del rock, interpretant les cançons més significatives tot alternant-les amb breus explicacions sobre els compositors i intèrprets més significatius. S’ha remarcat la importància de la música com a indicador dels diferents canvis socials i culturals, i la forma en què aquesta música va influir i encara influeix en la joventut. Ens han situat en l’atmosfera que es vivia en les diferents èpoques representades per les cançons que han interpretat.

Per veure les fotos i vídeos de l’espectacle podeu clicar qualsevol de les dues imatges.

Esperem que us agradi molt.

Molta Música!

1. Pablo

Uau! Espectacular!! Quines cares de felicitat. Els 2 espectacles segur que han estat genials, però el de rock té moooolt bona pinta. Per quan feu un pase per adults? Vaaaaaaa

2. Emi

L’entrada a l’escola amb música ha estat súper guaiiiii. Es podria fer cada dia. Quina marxa hi havia aquest matí!!!!!
    Gràcies per les fotos; se’ls veu engrescats i contents de l’activitat.