Sant Jordi 2024

Quin dia més bonic vam viure a l’escola el dia de Sant Jordi. Poder celebrar un dia tan important i en comunitat, sempre és un enriquiment.

L’escola es va omplir de cavallers, princeses, roses i dracs. I durant tot el dia vam poder gaudir de diferents propostes i activitats: tallers, racons, lectura, contes, treballs manuals, representacions teatrals, jornades literàries, paradetes de 6è… Un munt d’activitats per a tothom.

Us deixem un recull de fotografies d’alguns dels moments viscuts a l’escola on l’alumnat, com sempre, ha estat el màxim protagonista.

Cliqueu en la imatge del drac per poder visualitzar les imatges.