SANT JORDI 2019

Ei famílies!

Recordeu que en tornar de vacances, el dia 23 d’abril, tornarem a gaudir de la nostra estimada diada de Sant Jordi a l’escola. En aquest enllaç trobareu tot un seguit de lectures recomanades que ha elaborat l’Olga, la nostra coordinadora de Biblioteca.

Durant la diada farem diferents activitats;

• Educació Infantil i Cicle Inicial faran tallers i explicaran contes.
  • Cicle Mitjà anirà a Can Mercader a fer dibuix del natural.
  • Cicle Superior participarà en la VII edició de narrativa i poesia del Busquets i Punset i en les paradetes de Sant Jordi que, com cada any, muntaran les famílies de 6è.

Recordeu que les paradetes es muntaran al pati i que els diners que s’obtinguin seran per col·laborar en la festa de final de curs. Hi haurà venda de llibres, artesania, roses i berenar.

L’alumnat de P3, P4, P5, 1r i 2n no han de portar diners a l’escola. Podran comprar amb les famílies a les 12:30h i a les 16:30h.

L’alumnat de 3r, 4rt, 5è i 6è podran comprar a la paradeta a l’hora del pati i podran portar diners a l’escola, un màxim de 5€. Cal que en tinguin cura i siguin responsables per evitar un disgust.

A les 16:30h, un cop recollits els vostres fill/es, podreu entrar junts a l’entrada de l’escola a veure l’exposició de contes i una mostra de tots els treballs elaborats als tallers. Estarem molt contents que vingueu a veure’ls.

A les 16:45h aproximadament hi haurà tabalers, dimoniets i foc al pati de baix!

Més endavant, al web, hi trobareu penjades les imatges de la festa i els contes i poemes guanyadors del Cicle Superior.

BONES VACANCES I FELIÇ DIA DE SANT JORDI!