SANT JORDI 2019

Hola famílies!

Ahir 23 d’abril, l’escola va celebrar la diada de Sant Jordi fent diverses activitats.

AL MATÍ
  • L’alumnat d’Educació Infantil i el Cicle Inicial van realitzar tallers ajudats pels nens i les nenes de. Una meravella observar com grans i petits compartien espai i produïen obres conjuntament.
  • El Cicle Mitjà, va fer una sortida a Can Boixeres on l’alumnat va poder realitzar un dibuix al natural i un poema inventat per ells. Art en estat pur.
  • Per últim, com es tradició, l’alumnat de 6è, acompanyat per familiars, van preparar unes paradetes on tant infants com adults van poder adquirir detallets relacionats amb aquest dia tan especial. Va ser tot un èxit!

Esperem que us agradin les fotos.

Fotos de l’obra de teatre de 5è

A LA TARDA
  • Educació Infantil i Cicle Mitjà van optar per tenir una tarda distesa de Cinema.
  • Cicle Inicial va tenir la sort de comptar amb la presència de l’Emi que, com cada any, ens va explicar contes molt bonics, delectant a mestres i alumnat.
  • Per la seva banda, Cicle Superior, va participar en la VII Edició del Concurs literari Busquets i Punset i que, aquest any, a més de la categoria de narrativa, ha comptat amb la novetat de la poesia. Després de fer els seus escrits durant diferents estones lectives, el jurat, format per mestres de l’escola, ha decidit els guanyadors de cada categoria. Si cliqueu les imatges, podreu llegir les històries i poemes dels guanyadors.
5è de primària

1r Premi Narrativa: “Això és com és i no ho puc canviar” Silvia Gallardo

2n Premi Narrativa: “El xef Daniel” Isaac Guerrero

3r Premi Narrativa: “La insipiració Da Vinci amb la Mona Lisa” Erik Pérez

1r Premi Poesia: “L’escola rara” Isaac Guerrero

2n Premi Poesia: “L’Univers” Pau García

3r Premi Poesia: “El misteri del poema” Alba Solís

6è de primària

1r Premi Narrativa: “El vestit vermell” Naiara Baldoma

2n Premi Narrativa: “Revòlvers” Joel Linares

3r Premi Narrativa: “Això és normal?” Judith Franco

1r Premi Poesia: “Feminisme” Mario Villanova

2n Premi Poesia: “Sentiments amagats” Naiara Baldoma

3r Premi Poesia: “La primavera ha arribat” Arwen Riera

Us deixem algunes imatges més de l’esdeveniment que va estar amenitzat per les diferents actuacions que es van fer durant tota la tarda.

Felicitats a tohom!!

1. Gloria

Felicitats a tots!!!

——–
    Gracies Silvia per la teva sensibilitat. El Jordi no podía rebre un regal més bonic i autentic en el seu sant.
    T’estimem molt i el Jordi tambe encara que no t’ho pogui dir amb paraules. Te molta Sort de que siguis la seva hermana.