RÀDIO BIP

Famílies!!

Iniciem aquest curs 2021-2022 amb molt bones noticies.. l’alumnat del Cicle dels Grans treballarà la comunicació oral mitjançant la Ràdio!

Des de l’àrea de llengua castellana i catalana treballarem les nostres capacitats comunicatives amb diferents programes setmanals que dissenyarem a les aules estructurant-los en diferents seccions i els portarem a l’estudi de gravació.

Tot ha començat escoltant alguns programes fets per altres escoles i escollint les seccions que formaran part del nostre Magazín setmanal. En el nostre cas, podreu escoltar seccions d’actualitat, esports, cinema, literatura, ciència, jocs, meteorologia, cuina, curiositats, música, art..

L’alumnat podrà escollir una secció que li agradaria fer, es prepararà un guió amb unes fitxes que han dissenyat les tutores i d’aquesta manera també treballaran la seva expressió escrita. Quan ens entreguin les seves propostes els hi direm el dia que entraran a l’estudi amb un petit grup d’alumnes de la classe. Una vegada gravin, podran tornar a fer propostes diferents per tornar a participar.

Us anirem compartint els programes de ràdio en aquest espai.

4tA 4tB 5èA 5èB 6èA 6èB
PROGRAMA 1 PROGRAMA 1 PROGRAMA 1 PROGRAMA 1 PROGRAMA 1 PROGRAMA 1
PROGRAMA 2 PROGRAMA 2 PROGRAMA 2 PROGRAMA 2 PROGRAMA 2 PROGRAMA 2
PROGRAMA 3 PROGRAMA 3 PROGRAMA 3 PROGRAMA 3 PROGRAMA 3 PROGRAMA 3
PROGRAMA 4 PROGRAMA 4 PROGRAMA 4 PROGRAMA 4 PROGRAMA 4 PROGRAMA 4
PROGRAMA 5 PROGRAMA 5 PROGRAMA 5 PROGRAMA 5 PROGRAMA 5 PROGRAMA 5
PROGRAMA 6 PROGRAMA 6 PROGRAMA 6
PROGRAMA 7 PROGRAMA 7
PROGRAMA 8 PROGRAMA 8
PROGRAMA 9 PROGRAMA 9
PROGRAMA 10 PROGRAMA 10

Esperem que gaudiu escoltant-los tant com nosaltres fent-los!

Abraçada