Racons de 1r: l’hivern

Per començar els racons del segon trimestre, hem triat tot un seguit d’activitats relacionades amb l’estació que ens trobem. Com ja sabeu són propostes de diferents àrees (mates, llengua, art…), manipulatives, jocs … Aquest trimestre hem incorporat un racó de comprensions orals i un de problemes. Cada comprensió té un full amb preguntes relacionades amb l’àudio que han d’escoltar. Per poder escoltar-lo fan servir les taules amb auriculars i amb el lector QR obren l’arxiu de l’àudio. El racó de problemes el fan sempre amb l’acompanyament d’una mestra i tenen 3 nivells de dificultat.

fotos racons