Psicomotricitat a P5

Benvolgudes famílies,

Bernard Aucouturier defineix el concepte de psicomotricitat com “una pràctica que ofereix a l’infant la possibilitat de fer un procés de maduració psicològica i emocional a través de la via del cos i el moviment en un dispositiu d’espai i temps”.

Els alumnes de P5 duen a terme una psicomotricitat que s’estructura principalment a partir de la Pràctica Psicomotriu de Bernard Aucouturier i que té com a objectiu promoure l’expressió de totes les possibilitats motrius, emocionals, cognitives i relacionals dels alumnes.

L’adult acompanya aquest procés, que es desenvolupa de forma natural, i només quan hi ha dificultats intervé per a fer les propostes més estructurades i tancades.

Si cliqueu sobre la imatge, veureu un vídeo on es mostra com s’estructuren les sessions de psicomotricitat.