Projecte solidari d’animals 2n

L’alumnat de 2n ha col·laborat amb la protectora d’animals APA PUPETC. La seva presidenta va venir a fer-nos una xerrada i va sorgir la idea d’ajudar als gossos i gats sense sostre de la seva protectora. Així, vam iniciar la campanya de recollida d’aliments que hem dut a terme amb la col·laboració de tota la comunitat educativa. Per donar a conèixer aquesta campanya, vam fer cartells, flyers i els vam repartir i exposar per les classes i a la porta de l’escola. A més, també vam voler fer un taller amb les famílies per fer polseres, clauers, punts de llibre, etc., amb l’objectiu que la protectora els pugui vendre a les paradetes de recaptació.

I no només hem fet això, ens hem endinsat en un projecte on hem après molt sobre el món animal, ens hem fet experts/es, però sobretot hem pres consciència de la importància de protegir als animals i de tenir tolerància zero davant del maltractament.

Per poder veure algunes de les activitats feu clic a sobre de la imatge.

Finalment, volem donar les gràcies a totes les famílies que heu col·laborat amb la recollida d’aliments, gràcies a vosaltres hem fet una donació de 107 kg de pinso. MOLTÍSSIMES GRÀCIES!