PROJECTE DELS PEIXOS (2nB)

Com ja sabeu, l’eix temàtic d’aquest curs és el mar. L’alumnat de 2nB vàrem elegir el nom de la nostra classe i ara som la classe d”els Peixos, i el projecte en el que estem treballant està basat en el nostre nom.

Entre totes i tots vàrem decidir fer un projecte sobre la contaminació dels nostres mars i de quina manera afecta els peixos i a nosaltres, amb la finalitat d’ajudar a prendre consciència de com el nostre estil de vida actual afecta a les espècies marines i de quina manera podem ajudar a remeiar aquest gran problema que pateix la terra i sobre tot el mar, la contaminació de la qual l’espècie humana és la principal responsable.

Primer vàrem decorar la porta d’accés a la nostra classe amb materials que normalment acaben als nostres mars i oceans, en ella fem mostra de diferents utilitzacions que es poden donar als plàstics d’un sol ús i també ens adonem de la quantitat de residus plàstics que generem a les nostres cases i de necessitat de reduir el seu consum i de donar-li una segona vida.

En segon lloc hem fet un mural al hall del primer pis en el qual mostrem a la resta de l’alumnat algunes de les espècies marines més perilloses, que actualment hi ha als nostres mars i oceans, i de quina manera afecten els peixos i també inderctament a nosaltres, les persones.

És sorprenent saber de quina manera, tot allò que generem les persones, afecta el que ens rodeja i durant el temps que ho fa. Us convidem a pujar a veure el nostre treball, nosaltres ens comprometem a ensenyar-vos tot allò que anem fent.

PORTA DELS PEIXOS
LES ESPÈCIES MARINES MÉS PERILLOSES