PREMIATS A L’SCRATCH CHALLENGE 2022!

Ei famílies,

Fa unes setmanes vam informar a les aules de 5è i 6è de l’oportunitat de participar en el concurs mSchools, concretament en la categoria d’Scratch Challenge on es desenvolupen projectes a través de programació lliure Scratch.

L’objectiu d’aquest concurs és el de fomentar l’aprenentatge de la programació com a eina d’integració de les tecnologies a l’aula i premiar-ne les millors propostes.

Ens vam organitzar amb  les famílies i alumnes interessats i interessades per aprofitar el nostre projecte Tàndem L’H i conjuntament amb Nubòtica vam estar preparant diferents projectes a la seva acadèmia per enviar-los al concurs.

Fa uns dies ens van notificar que un parell de projectes havien quedat finalistes de la categoria de primària i ens van convidar a assistir a les finals que es farien de manera presencial. Els equips finalistes van ser dos; per una banda el de l’Andrea Martínez Pérez i l’Eloi Palo Rodríguez de 6è i per altra banda el de la Laia Sanz Méndez, l’Àlex Mesquini Antón, i la Sofia de Freitas Caria de 5è.

Aquí podeu veure tots els projectes finalistes.

El passat divendres 17 de juny vam celebrar les finals presencialment a la Salle (Barcelona) on els equips van haver de desenvolupar un repte on l’objectiu era dissenyar una amanida amb fruites i verdures ben saludables. Disposaven d’ una hora i trenta minuts per fer-ho.

Aquí us deixem un exemple del repte que van haver de desenvolupar:

En acabar ens vam dirigir cap a l’auditori on es van anunciar els guanyadors i guanyadores i….

L’Àlex, la Laia i la Sofia van ser premiats amb un dels premis de la categoria!

Des d’aquí i, en nom de tota l’escola, moltes felicitats a tots i totes les participants i moltes gràcies per l’esforç i la dedicació que ha posat tothom qui ha participat d’aquesta iniciativa!