PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA CURS 22/23

En aquest espai podreu anar consultant totes les novetats sobre el procés de preinscripció i matrícula: dates, normativa, documents…

Ja s’ha publicat la resolució de la convocatòria. Us facilitem la informació més important.

Calendari del procés

Oferta educativa definitiva  NOVETAT!

Llista definitiva amb la plaça assignada NOVETAT!

Llista d’espera (vigent fins al 2 de setembre) NOVETAT!

En el procés d’admissió d’aquest curs hi ha hagut novetats i s’ha generat molt de neguit i nervis entre les famílies. Aquí us facilitem els següents documents per si voleu fer un una reclamació o demanar canvi d’escola sobre l’assignació que han donat al vostre fill/a. Llegiu amb deteniment i truqueu-nos si teniu dubtes:

Què he de fer si vull presentar una reclamació o demanar canvi d’escola? NOVETAT!

Formulari de reclamació NOVETAT!

Formulari per demanar canvi d’assignació NOVETAT!

Centres amb places vacants a P3 (són els que surten a la columna i3) NOVETAT!

Des del següent enllaç podeu fer tots els tràmits i consultar tota la informació sobre el procés:

Per qualsevol dubte o consulta podeu trucar-nos al 93.337.25.99