PORTES OBERTES: US CONVIDEM A VEURE L’ESCOLA

En aquest espai us oferim informació exhaustiva de l’escola per tal que us ajudi a decidir en la vostra elecció. Hem elaborat una petita ruta per la nostra pàgina web per a què feu un recorregut virtual. Us animeu a seguir-lo?

PRIMERA PARADA: per començar, ens presentem. Us expliquem qui som, cap on estem anant… Cliqueu aquí. Endavant!

SEGONA PARADA: si sou famílies de P3, aquí us donem explicacions més concretes per respondre a les preguntes que segur que us ballen pel cap.

SEGUIM!  Si voleu saber l’oferta de places de l’escola pitgeu: Oferta educativa

TERCERA PARADA: Oferim un bon servei de menjador. Si voleu saber més, clica aquí.

I PER ACABAR...  feu-vos unes crispetes, acomodeu-vos… i gaudiu dels vídeos que el Txus, un pare de l’escola, ha fet per vosaltres.

Si us han quedat preguntes per fer podeu trucar-nos al 93.337.25.99 o envieu-nos un correu. La nostra adreça és a8019216@xtec.cat.