Jornada mSchools Mobile Learning Awards 2018

mSchools va celebrar aquest dissabte 9 de juny la 5a edició dels Student Awards, el concurs i cerimònia de lliurament de premis on es reconeix la tasca realitzada pels estudiants, docents, escoles i experts durant el curs 2017-2018. La nostra escola va quedar finalista amb tres equips de diferents categories. Dos equips representants de la categoria Scratch Challenge i un equip representant de la categoria Mobile History Maps.

Hem arribat molt lluny!! Cal agrair la implicació i participació  d’alumnes, pares i mestres, que han fet possible gaudir d’aquest dia tan especial.

Us deixem el link de les fotos i de la notícia emesa a TV Hospitalet.