INNOVAMAT per a les famílies

La proposta d’Innovamat per a les famílies

Com bé sabeu, a l’escola apostem per un aprenentatge competencial de les matemàtiques a partir del diàleg i la manipulació, sense mecanització i amb reptes vivencials per desenvolupar diferents estratègies.

Des d’Innovamat han tingut molt en compte l’opinió que els hem fet arribar. Moltes escoles demanàvem recursos perquè les famílies poguéssiu entendre el projecte i per ajudar els infants amb les estratègies que utilitzem a l’aula. I així ho fan fet!

En concret, han creat 18 vídeos, de 2 a 3 minuts i organitzats per cicles, que han anomenat Videotutorials. Es tracta de vídeos on es repassen les principals estratègies de numeració i càlcul que desenvolupem al llarg de tota l’etapa de primària.

Tots aquests vídeos els trobareu en l’entorn de recursos matemàtics per a famílies Bmath. També aprofitem per informar-vos que, a banda dels Videotutorials, hi trobareu un banc d’activitats i reptes per fer en família i una botiga de material manipulatiu.

Ho trobareu tot a l’enllaç següent:

ENLLAÇ FAMÍLIES VIDEOTUTORIALS

Esperem que tots aquests recursos ajudin a generar moments en què infants i famílies pugueu compartir estones de conversa matemàtica rica i que serveixin per ajudar-vos a entendre com fem matemàtiques a l’escola.

Fins aviat!