Fil Musical BiP

Ara fa uns cursos que vam canviar el sistema d’entrades a l’escola intentant posar músiques agradables perquè tothom iniciés el dia d’una manera més relaxada..

El fil musical també l’utilitzem al llarg del dia per tornar del pati, per anar a dinar, per tornar a les aules a la tarda i per anar cap a casa a les 16:30h.

Evidentment que hi podríem posar músiques de tota mena, com més diverses millor, però procurem que siguin ritmes agradables per a la majoria i que encomanin optimisme i bon humor, triant sempre les versions i interpretacions més adequades de cada cançó.

Totes les cançons estan triades acuradament, tenint molt present el valor pedagògic que ha de tenir la música a l’escola. Som conscients que hi ha lletres de cançons que poden ajudar a reforçar la cohesió social i els valors que les famílies també treballeu a casa.

Aquest curs, com a novetat, dissenyarem un projecte on, cada dues setmanes, sonarà un estil musical o un grup en concret. En total, acabarem sentint unes 6 cançons de l’estil o grup proposat en aquests períodes.

Per tal que pugueu conèixer què escolten els vostres fills i filles, compartirem al web de l’escola els grups o estils musicals que sonen al fil musical. Us deixarem una imatge al menú de la part esquerra de la pàgina principal de la nostra web. També trobareu aquesta informació a la cartellera ubicada al carrer Riera del Canyet (caseta AFA).

Aquesta és la primera proposta:

Segur que connecteu amb algunes de les propostes i us transporten a experiències pròpies que derivin en converses amb els vostres fills i filles..

Qualsevol comentari amb ànim de millora, serà molt ben rebut!

Molta música!

Equip BiP