EXPOSICIÓ “ARRIBADA DE L’HOME A LA LLUNA 1969”

Famílies,

Amb motiu de la celebració del 50è aniversari de l’arribada de l’home a la lluna, que es produirà l’any 2019,  alguns alumnes del cicle superior es van dedicar la setmana passada a fer unes petites exposicions a totes les aules i fer cinc cèntims del que va suposar aquest esdeveniment.  Després d’obrir boca i despertar la curiositat de grans i petits, durant 1 mes aproximadament, pares i mares, nens i nenes podreu gaudir de l’exposició “ARRIBADA DE L’HOME A LA LLUNA 1969”, que es troba a la biblioteca de l’escola.

(Cliqueu imatge per veure més fotos)

Els nens i nenes de l’escola ja han començat a baixar en horari lectiu i estan treballant diferents aspectes del tema en funció del nivell i la curiositat despertada.

Avui, dijous 15 de novembre, els pares i mares podreu visitar l’exposició a la biblioteca a partir de les 16:30h. Si no podeu venir, no patiu perquè hi hauran més dates obertes que us anirem informant.

Aquesta exposició s’enmarca dintre de la Setmana de la Ciència que se celebra aquests dies (9 al 18 de novembre). Podeu consultar totes les activitats a la web Setmana de la Ciència 2018.

Moltes gràcies a tothom qui ha fet possible aquesta oportunitat d’aprenentatge!

Us hi esperem!