Eleccions al Consell Escolar

En aquest espai trobareu el calendari del procés i podreu anar trobant totes les novetats. Penjarem documents i informacions a mesura que vagin sorgint.

CALENDARI D’ACTUACIONS ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR CURS 23-24

DATA  ACTUACIÓ
30 d’octubre Publicació de la convocatòria d’eleccions al Consell Escolar (Acta de convocatòria)
30 d’octubre Publicació del Cens Electoral. (Per qüestions de protecció de dades no es pot penjar al web. Heu de consultar-lo al vestíbul de l’escola)
Del 31 d’octubre al 3 de novembre Reclamacions al Cens Electoral (S’han de fer a secretaria)
Del 30 d’octubre al 13 de novembre Presentació de candidatures per ser membre electe del Consell Escolar (Formulari)
Del 3 al 16 de novembre Presentació de sol·licituds per ser supervisor el dia de les eleccions (Formulari)
6 de novembre Publicació de cens definitiu un cop resoltes les reclamacions (Per qüestions de protecció de dades no es pot penjar al web. Heu de consultar-lo al vestíbul de l’escola)
7 de novembre Sorteig per designar els vocals de cada mesa electoral (a les 09:15h) Tothom que forma part del cens electoral pot ser designat per formar part de la mesa electoral. En cas que us toqui, us informarem a través de Dinantia i una trucada (Acta del sorteig)
10 de novembre Constitució de la mesa electoral (Acta de la constitució)
14 de novembre Publicació de les candidatures al web de l’Escola i al taulell d’anuncis del vestíbul (Farem un article amb les seves presentacions)
21 de novembre Votacions i publicació dels resultats (Informarem en un altre article a la pàgina web)
Obertura de la mesa a les 9:00h i tancament a les 17:15h.
Abans del 19 de desembre Constitució del nou Consell Escolar (Es farà en reunió de Consell Escolar)

Animeu-vos a participar!

Equip de mestres