EIX TEMÀTIC: LES CIVILITZACIONS

Ja arriben les Festes de Nadal!

Esperem que gaudiu molt d’aquests dies en família.

Us avancem que aquest any l’eix temàtic de l’escola és “LES CIVILITZACIONS”, durant tot el curs treballarem activitats i es faran projectes relacionats amb aquest tema i serà també el motiu de les disfresses de Carnaval, per si voleu demanar algun regal a la carta! La disfressa podrà ser de qualsevol de les civilitzacions que conegueu, NO és necessari que coincideixi amb el nom de la classe dels vostres fills/es.

A continuació us adjuntem un llistat amb els noms que aquest any tenim als diferents grups de l’escola per si us pot servir d’ajuda a l’hora d’escollir:

A B
P3  Mesopotàmia Mesopotàmia