Dissabte amb famílies

Una vegada més, la nostra comunitat ha estat un gran exemple de cooperació, cohesió i col·laboració.

Dissabte vam poder compartir una jornada de treball alumnat, famílies i treballadors i treballadores de l’escola per tal de posar LA NOSTRA ESCOLA una mica més bonica.

Va ser un plaer indescriptible poder participar d’aquest dia. Tothom, des del més petit fins al més gran (també hi havia avis), es va involucrar i va treballar de valent.

Vam poder pintar portes, penjar tendals, repintar l’accés del Carrer Riera del Canyet i el cartell de “La caseta” de l’AFA. A més vam fer un gran dinar de germanor per celebrar i concloure la jornada de treball. Quin goig!

I és que d’això es tracta l’escola, d’anar creixent junts i en comunitat. Tal com diu el lema de l’AFA: Per educar a un infant es necessita la tribu sencera. I dissabte aquesta tribu estava aquí, cuidant i estimant l’escola.

Gràcies a totes les persones que vau venir, i a aquelles que volíeu, però no vau poder estar. No patiu, que ens tornarem a trobar!

Aquí teniu un recull de fotografies d’alguns moments viscuts dissabte a l’escola.