CONVOCATÒRIA DE VAGA DIMARTS DIA 3 D’OCTUBRE

L’Hospitalet, 2 d’octubre, 2017

CONVOCATÒRIA DE VAGA DIMARTS DIA 3 D’OCTUBRE

Hi ha hagut un seguit d’organitzacions sindicals que han convocat diferents jornades de vaga general a tot l’àmbit territorial de Catalunya durant aquest mes d’octubre. Aquesta vaga va dirigida a tots els treballadors/es del sector públic i privat dins de l’àmbit territorial de Catalunya.

A l’escola ens hem reunit els/les mestres que conformem el Claustre i us comuniquem que DEMÀ DIMARTS DIA 3 D’OCTUBRE  un 55% de la plantilla sí que s’acull al seu dret de vaga.

L’escola garantirà els serveis mínims.

Altres activitats afectades:

Natació educativa: no es farà.

Reunió d’inici de curs de 2n: s’ajorna al divendres 6, a les 17:00.

Servei de menjador: es farà, però amb un 35% de monitores que  s’acullen al dret a vaga.

Activitats extraescolars: l’AMPA no pot garantir el normal desenvolupament de les activitats extraescolars. Intentaran proporcionar els serveis mínims d’acollida.

– Esplai Xixell: fan vaga, però garanteixen un servei mínim al local del Xixell. Important: no podran fer recollides d’alumnes a les escoles.

Moltes gràcies!

Escola Busquets i Punset