CONCERTS NADAL 2020

Famílies!

Des d’avui, i fins divendres, els infants de l’escola ens faran petits concerts de Nadal que anirem compartint amb tots i totes.

Els/les mestres i el petit públic que pot estar present estem gaudint molt de l’experiència!

Anirem actualitzant aquest article i us anirem penjant els vídeos dia a dia. Podreu accedir per descarregar-los i escoltar les nadales clicant a cada foto de grup.

Dilluns 21 de desembre, el Claustre de mestres us tenim preparada una sorpresa… Esteu ben atentes!

BONES FESTES A TOTHOM!

6èB Anna A

6èC Laura E

1. Susana

Fantàstic! Moltes gràcies per fer-nos arribar aquests vídeos amb una petita part de l’escola, aquest any que no ens podem apropar gens a vosaltres.

Començant per la felicitació de l’equipàs del BiP! És genial!!

Bones festes a tothom, i que el 2021 ens torni a portar petons, abraçades, grups interactius, activitats barrejades, excursions, colònies….