Beques menjador curs 23-24

Ja s’ha publicat la convocatòria per a les beques de menjador per al curs 23/24. Us pengem aquí els documents que us poden ser d’interès.

CONVOCATÒRIA BEQUES DE MENJADOR CURS 23-24

DATES DE PRESENTACIÓ

Del dilluns 8 de maig al dimarts 24 de maig.

Les famílies que ja vau presentar la sol·licitud el curs passat heu de passar per secretaria (recordeu demanar cita prèvia) a:

• Si no hi ha canvis en el padró o en els membres de la unitat familiar, només l’heu de signar i afegir la data de naixement.
  • Si hi ha canvis en el padró, caldrà que porteu el volant de convivència actualitzat.
  • Si hi ha canvis en els membres de la unitat familiar, haureu de presentar la sol·licitud de beca general.
  • Si hi ha un/a germà/na que s’incorporà per primera vegada a l’escola haureu de fer una còpia de la sol·licitud del germà/na que ja està a l’escola i canviar el nom (VEGEU L’EXEMPLE)

Podeu presentar la sol·licitud totes les famílies que esteu matriculades a l’escola i les que heu fet preinscripció per I3 o 1r (no els que heu presentat preinscripció per altres cursos, en aquest cas l’heu de presentar a l’escola on esteu ara matriculats)

SOL·LICITUD BECA

COM PRESENTAR LA BECA

Es farà de manera presencial i serà obligatori demanar cita prèvia trucant a l’escola al 93.337.25.99

Pel bon funcionament del servei és imprescindible:

• Portar tota la documentació impresa (no farem còpies a l’escola)
  • Ser molt puntuals

Us recordem que la sol·licitud ha d’estar signada per tots els membres de la unitat familiar (en cas de menors haurà de signar el pare/mare o tutor legal)

Us recomanem que llegiu la convocatòria per estar ben informats de totes les casuístiques.

Per a qualsevol dubte podeu trucar a l’escola de 9h a 17h