BEQUES MENJADOR CURS 2022/23

Benvolgudes famílies,

Ja s’ha publicat la convocatòria per a les beques de menjador per al curs 22/23. Us pengem aquí els documents que us poden ser d’interès.

CONVOCATÒRIA BEQUES DE MENJADOR CURS 22-23

DATES DE PRESENTACIÓ

Del dilluns 9 de maig al dimarts 24 de maig.

Les famílies que ja vau presentar la sol·licitud el curs passat us la farem arribarem en format físic a través del vostre fill/a:

• Si no hi ha canvis en el padró o en els membres de la unitat familiar, només l’heu de signar i afegir la data de naixement.
  • Si hi ha canvis en el padró, caldrà aportar el volant de convivència actualitzat.
  • Si hi ha canvis en els membres de la unitat familiar, haureu de presentar la sol·licitud de beca general.
  • Si hi ha un/a germà/na que s’incorporà per primera vegada a l’escola haureu de fer una còpia de la del germà/na que ja està a l’escola i canviar el nom (VEGEU L’EXEMPLE)

Podeu presentar la sol·licitud totes les famílies que esteu matriculades a l’escola i les que heu fet preinscripció per a P3 o 1r (no els que heu presentat preinscripció per altres cursos, en aquest cas l’heu de presentar en l’escola on esteu ara matriculats)

SOL·LICITUD BECA

COM PRESENTAR LA BECA

Es farà de manera presencial i serà obligatori demanar cita prèvia trucant a l’escola.

Pel bon funcionament del servei i per reduir riscos és imprescindible:

• Portar tota la documentació impresa (no farem còpies a l’escola)
  • Ser molt puntuals

Us recordem que la sol·licitud ha d’estar signada per tots els membres de la unitat familiar (en cas de menors haurà de signar el pare/mare o tutor legal)

Us recomanem que llegiu la convocatòria per estar ben informats de totes les casuístiques.

Per a qualsevol dubte podeu trucar a l’escola de 9h a 17h