ACTIVITATS CICLE MITJÀ

Hola famílies,

L’alumnat de Cicle Mitjà ha participat en diferents activitats que volem compartir amb vosaltres.

TALLER DE SABÓ

Hem conegut els ingredients i tot el procés per a fer sabó a la classe. Cliqueu la foto per a veure les imatges.

Taller familiar de natura, fem sabó amb oli reciclat! | Turisme Catalunya |  Esdeveniments, rutes, racons i molt +... TURISME A CATALUNYA TURISME  CATALUNYA REVISTA LLEIDA BARCELONA GIRONA TARRAGONA COMARCA COMARQUES  REVISTA

TEATRE I TALLERS DE CASTANYADA/HALLOWEEN

Hem inventat històries amb els personatges de les nostres disfresses i hem fet diferents activitats com:

Castanya amb volum, passatemps, mandales, pel·lícula, escape room…

Why Do We Celebrate Halloween? | Britannica

SORTIDA A CATALUNYA EN MINIATURA

Hem anat a Torrelles de Llobregat a veure l’exposició de maquetes de Catalunya en miniatura i a fer dues voltes amb el trenet. Hem jugat i hem passat un gran dia.

Les escoles visiten el Catalunya en Miniatura! - Turisme Escolar