4t RÀDIO BiP

Famílies!!

Iniciem aquest 2021 amb molt bones noticies.. l’alumnat de 4t ha ideat un programa de ràdio!!

Des de l’àrea de llengua castellana vam iniciar l’any amb la intenció de treballar les nostres capacitats comunicatives amb la curiositat de la setmana i mica en mica hem anat dissenyant propostes alternatives que ens han portat a crear el nostre propi canal de ràdio.

Hem de donar les gràcies al Centre de Recursos de L’Hospitalet que ens ha cedit un equip per tenir a l’escola.

Tot va començar escoltant alguns programes fets per altres escoles i escollint les seccions que formarien part del nostre Magazin setmanal. En el nostre cas, podreu escoltar seccions d’actualitat, esports, cinema, literatura, ciència, jocs, meteorologia, cuina, curiositats..

Posteriorment vam proposar un concurs per dissenyar el nostre LOGO.

LOGO 4tA

LOGO 4tB

Per últim, l’alumnat de la nostra classe pot escollir una secció que li agradaria fer, es prepara un guió amb unes fitxes que han dissenyat les tutores i treballen la seva expressió escrita. Quan ens fan entrega de la seva proposta els hi diem el dia que entraran a l’estudi de gravació amb un petit grup d’alumnes de la classe. Una vegada graven, poden tornar a fer propostes diferents per tornar a participar.

En tota aquesta aventura ens acompanyarà una de les millors veus del panorama radiofònic, el Roger Soto presentarà el programa!

Us anirem compartint els programes de ràdio en aquest espai.

4t A Jurassic Park 4tB Harry Potter
PROGRAMA 1 PROGRAMA 1
PROGRAMA 2 PROGRAMA 2
PROGRAMA 3 PROGRAMA 3
PROGRAMA 4 PROGRAMA 4
PROGRAMA 5 PROGRAMA 5
PROGRAMA 6 PROGRAMA 6
PROGRAMA 7 PROGRAMA 7
PROGRAMA 8 PROGRAMA 8
PROGRAMA 9 PROGRAMA 9
PROGRAMA 10 PROGRAMA 10
PROGRAMA 11 PROGRAMA 11
PROGRAMA 12 PROGRAMA 12
PROGRAMA 13 PROGRAMA 13
PROGRAMA 14 PROGRAMA 14

Us deixem també algunes fotos per tal que us feu una idea de la dinàmica.

Abraçada