25 DE NOVEMBRE VOTACIONS AL CONSELL ESCOLAR

Us expliquem com funcionarà el dia de les votacions:

• Trobareu la mesa electoral a la caseta de l’AFA (entrada pel carrer Riera del Canyet)
  • L’horari de votació serà de 8:30 h a 17:00h
  • Entrareu d’un en un a la caseta i serà obligatori ensenyar el DNI/NIE o carnet de conduir.
  • Serà obligatori l’ús de mascareta i i la desinfecció de mans amb gel hidroalcohòlic abans d’agafar la butlleta de participació.

Els membres de la mesa electoral us resoldran qualsevol dubte que tingueu en el moment de votar.

Si voleu saber més sobre les funcions del Consell Escolar i el procés de les eleccions, cliqueu aquí.

Us animem a participar. La vostra implicació és indispensable!

Per qualsevol dubte podeu trucar-nos al 93.337.25.99