Visita al Born i al Museu Picasso

Els alumnes de cicle mitjà i superior de l’Escola Bernardí Tolrà de Vila-rodona van visitar el passat divendres 12 de gener el Born Centre Cultural i el Museu Picasso de Barcelona.

Durant el matí van estar al Born on van experimentar la feina dels arqueòlegs tot descobrint el passat d’una ciutat com Barcelona. A continuació es van traslladar al Museu Picasso on van conèixer diferents estils del pintor a partir del treball de quatre quadres de diferents èpoques: realisme, cubisme, natura morta i època blava.

Tot plegat va ser molt enriquidor i els alumnes van poder aprendre moltes coses tant d’història com de pintura.

Clica sobre la imatge per veure més fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *