Pòdcast: L’aigua no cau del cel”.

Des de la Xarxa d’Escoles Verdes de la província de Tarragona, els alumnes de diferents centres parlen en els seus pòdcasts de temes diversos relacionats amb la sostenibilitat i el medi ambient. Amb aquesta acció es vol crear un espai de participació i reflexió conjunta per augmentar la consciència ambiental de tota la comunitat educativa.

02/04 Acció conjunta: Escola Bernardí Tolrà, Vila-rodona (Alt Camp). Els alumnes de 6è ens parlen sobre un tema de molta actualitat, la sequera i ens animen a actuar d’una manera molt original, amb el rap “Pren les teves mesures”. No us el perdeu!