I read

L’Escola Bernardí Tolrà participa en el projecte I Read de la Universitat de Barcelona. El dia 13 de febrer va venir a visitar-nos el responsable del projecte, Roger Gilabert, per tal que els alumnes de 2n i 6è tinguessin un primer contacte amb l’aplicació en tablets dels jocs preparats per a millorar individualment la lectura i altres elements de la llengua, a 2n en castellà i a 6è en anglès. Properament ens tornarà a visitar i a partir del 3r trimestre ja podran començar a utilitzar l’app de forma sistemàtica.

Clica sobre la imatge per veure més fotos de cicle inicial

Clica sobre la imatge per veure més fotos de cicle superior.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *