Èxit en la prova “Cangur”

Diversos alumnes de 5è i 6è de l’escola Bernardí Tolrà de Vila-rodona han participat en la prova de matemàtiques “Cangur” que es va fer. La prova consistia en la resolució de diversos problemes matemàtics de diferent dificultat durant un temps limitat. El concurs era a nivell de tot Catalunya i hi van participar 14.051 alumnes de 5è i 13.904 alumnes de 6è.

Diversos alumnes de la nostra escola han obtingut bons resultats però cal destacar l’alumna de 5è, Jana Castellví Alegret, que ha quedat entre el 0,66% de les millors puntuacions de Catalunya i l’alumne de 6è, Pau Montserrat Cerdà, que ha quedat entre el 0,83% de les millors puntuacions de tot Catalunya.

El Pau i la Jana

Alumnes de 5è