Inici de projecte, “ELS TRANSPORTS”

El dimarts els nens i nenes de P3 ens vam trobar una gran SORPRESA a la classe, hi havia una capsa amb molts cotxes de joguina, una carta i una gran RODA, era del cotxe del Nil, cada dia ve a l’escola amb cotxe, com molts altres nens i resulta que al migdia se li va fer malbé i la va canviar per una altra perquè sinó el cotxe de la seva mare no podia moure’s, a la tarda, la RODA estava a la nostra classe tapada i amb una carta que amb molta CURIOSITAT vam llegir.

La carta, que l’havia dut la nostra mascota “Plim-Plim l’Esquirol” ens preguntava moltes coses com:

Com heu vingut a l’escola avui? Amb què?

Teniu joguines amb rodes a la classe?

Voleu que investiguem sobre les rodes?

Voleu aprendre coses sobre els cotxes?

Coneixeu altres mitjans de transport?

Coneixeu dibuixos de la tv on els vehicles parlen i són com a persones?

Sabeu conduir?

Voleu ser bons pilots?

Coneixeu els senyals i les normes de circulació?

Quins mitjans de transport terrestres podeu conduir?

Acceptem el repte i aprenem coses sobre els vehicles i les normes de circulació?

N’esteu segurs?

Us agradaria treure-us el carnet de conduir?

Ens preparem per aconseguir el nostre carnet de bon pilot?

Per aconseguir ser bons conductors, necessitem fer pràctiques amb un cotxe . Què se us acudeix?

Què us sembla si construïm el nostre circuit, què necessitarem? Senyals, semàfors, carreteres…?

Us hi animeu?

Votem?

Hem decidit començar doncs aquesta aventura i conèixer més coses.

A més de parlar i tocar la roda, fer-la rodolar, observar el pneumàtic,… el Quim també ens ha ensenyat el seu jersei on hi havia el “Rayo McQueen” i per últim hem fet rodar cotxes i hem vist l’empremta que deixaven les RODES amb pintura marró, com si fos fang!!!!!

ENS HO HEM PASSAT MOLT I MOLT BÉ!!!!

Aquí us deixem algunes imatges. Com sempre cliqueu sobre la foto.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *