Buscadors de dinosaures

Els alumnes de P-5 de l’Escola Bernardí Tolrà estan estudiant els dinosaures i es van convertir durant una tarda en arqueòlegs amb la finalitat de trobar restes pels voltants de l’escola.

Van delimitar i quadricular el terreny, i amb els estris adequats (galleda, rasclet, pinzell…)  van trobar molts fòssils.  Entre ells ossos, dents, i sobretot  una cua molt llarga.

Després de recollir-los i netejar-los els van estudiar mesurant-los i dibuixant-los com autèntics professionals.

Va ser una jornada molt divertida que els va ajudar encara més a conèixer tot el món que envolta aquests animals que van existir fa molts i molts anys.

Clica sobre la imatge per veure més fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *