Ajuts menjador

A partir del dia 6 de juliol de 2020 les famílies trobaran els formularis per a la tramitació dels ajuts de menjador a la Seu Electrònica del Consell Comarcal  (www.altcamp.cat)

Així mateix, us relacionem els documents adjunts i que estaran a disposició de les persones interessades a la Seu electrònica:

– Full informatiu dels ajuts de menjador escolar curs 20-21.

– Full informatiu tramitació telemàtica de la sol·licitud d’ajuts de menjador.

– Sol·licitud Abreujada d’ajut individual de menjador (model formulari 1).

– Sol·licitud Ordinària d’ajut individual de menjador (model formulari 2).

– Declaració responsable_volant de convivència.

El termini de la  presentació  de les sol·licituds és del 13 al 31 de juliol de 2020 (la data ha estat condicionada al tràmit d’informació pública al DOGC).

La tramitació de les sol·licituds dels ajuts de menjador ha de realitzar-se, preferentment, de manera telemàtica a la seu electrònica del Consell Comarcal (www.altcamp.cat).

Les famílies disposaran d’una assistència telefònica per poder fer aquelles consultes necessàries sobre el tràmit de presentació de les sol·licituds.

Excepcionalment, per tal de donar un servei de suport i atenció a les famílies que no disposin de mitjans telemàtics, de connexió a internet o altres impediments, es farà la tramitació de forma presencial amb cita prèvia. La poden demanar al Consell Comarcal de l’Alt Camp, a partir del dia 6 de juliol trucant al telèfon 977 900 231 de 9.00 h a 14.00 h.

Aquest any s’han previst dos tipus de sol·licituds abreujada (model formulari 1) i  Ordinària (model formulari 2) d’acord amb la informació que trobareu al full informatiu dels ajuts de menjador escolar curs 20-21.