La nostra revista escolar

La nostra revista escolar EL PORTAL es va crear l’any 1984, ja té més de trenta anys.

És una revista col·laborativa que recull les aportacions de tota la comunitat educativa, des de l’Ajuntament de Benissanet fins a l’AMPA, amb la participació de tot el claustre i l’alumnat.

La temàtica és monogràfica amb el recull de les activitats realitzades al centre.

Al principi s’editaven tres revistes per curs; una a cada final del trimestre. Quan van suprimir els nivells de 7è i 8è al centre es va passar a fer-ne dos; una per Nadal i l’altra a final de curs.

Actualment se’n fa una a final de curs i també la publiquem a la web en format digital per a poder arribar  de forma online a tothom i  gaudir de les fotografies en color.

Aquestes són les darreres revistes amb el nou format i el nou apartat dedicat a la biblioteca o des de la biblioteca escolar.

La primera que us presentem presenta de portada el TONET(la mascota de la Biblioteca) ja que va ser un monogràfic dedicat a la Biblioteca coincidint amb la inauguració del nou espai reformat de l’antiga biblioteca escolar.