Informacions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,

Estem a punt de començar un nou curs escolar. Un curs atípic, diferent i ple d’incerteses que caldrà l’esforç de tothom per poder tirar endavant.

Amb il·lusió i alegria ens retrobarem després de molt de temps. Haurem de gestionar moltes emocions i sempre comptant amb el vostre suport i col·laboració.

El proper dilluns dia 14 de setembre s’inicia el curs 2020-2021 amb una nova realitat, per aquest motiu caldrà seguir les diferents pautes organitzatives que us detallem, les quals garantiran les normes de seguretat i higiene de la COVID-19.

Us compartim els documents següents:

INFANTIL                              PRIMÀRIA

Les últimes instruccions del Departament ens impedeixen realitzar la reunió d’inici de curs presencialment que teníem prevista. Properament se us convocarà a una reunió virtual per grup-classe on es tractaran els diferents aspectes organitzatius i pedagògics del curs.

Per qualsevol dubte o aclariment us podeu comunicar amb l’escola mitjançant el telèfon o el correu electrònic.

Per més informació podeu consultar el Pla d’Organització 2020-2021 a la pàgina web de la ZER:

Restem a la vostra disposició.

Bon inici de curs a tothom