Escola Informa (Portes Obertes)

Benvolgudes famílies,
El proper dissabte 24 de febrer fem una Jornada de Portes Obertes. El nostre enfocament és el d’una jornada oberta a totes les famílies i a l’entorn: a les famílies que ja teniu els vostres fills a l’escola, a les famílies que ens volen conèixer i informar-se pensant en escolaritzar els seus fills petits de cares al curs que ve, als exalumnes que voldrien tornar a veure l’escola de quan eren petits, als veïns i veïnes que sovint passen per davant de l’escola i els faria gràcia entrar-hi i veure-la.
Hem anomenat a aquesta jornada “Coneix l’escola”. Farem una petita presentació explicativa, podreu visitar les aules i els diferents espais del centre, podreu parlar amb els mestres, preguntar, resoldre dubtes i participar en diverses activitats.
Us convidem a venir a aquesta jornada de portes obertes, que ho és al conjunt de la comunitat educativa. Defugim del cada cop més estès enfocament competitiu entre centres. Simplement us convidem a viure una jornada que generi un bon clima d’escola.
Nota: Per quedar-se a la jornada els nens i nenes han de venir acompanyats pels seus familiars.
També trobareu un document penjat a la pàgina web anomenat “Coneix l’escola” Clicant damunt d’aquest enllaç també hi podeu accedir: https://sites.google.com/xtec.cat/lavila-coneix-lescola-2024/pàgina-dinici. Hi podeu consultar tota la informació del centre: qui som, com treballem, plans, projectes i programes d’escola, organització, participació, comunicació, serveis escolars, etc.
De les 11:00 a les 13:00h.
AULES OBERTES Tots els espais de l’escola estaran oberts. Durant tota la jornada es podran visitar, parlar amb el personal del centre, etc.
També hi haurà algunes activitats, mostra de treballs dels alumnes, passi de fotografies i vídeos.
A les 11:10h, al gimnàs.
Qui vulgui podrà assistir a una breu PRESENTACIÓ DE L’ESCOLA, de l’entrada dels alumnes, dels serveis escolars com el menjador, l’acollida matinal, les activitats extraescolars i el conjunt d’activitats de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).
A partir de les 13:00h.
DINAR POPULAR
L’AFA organitza un dinar popular on tothom qui vulgui pot assistir-hi. No cal apuntar-se, cadascú s’ha de portar el dinar, plats i coberts. L’escola posa l’aperitiu.
PREINSCRIPCIÓ CURS 2024-2025.
Només pels alumnes de 6è, que passen a secundària, i per les noves incorporacions a l’escola. Per a més informació www.gencat.cat/ensenyament/

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *