Instal·lacions

INSTAL·LACIONS

Una de les fortaleses de la nostra escola són els espais: passadissos amples, aules grans, espais preparats per a activitats específiques i altres que faciliten l‘organització per a fer desdoblaments de grups, tallers internivells o diferents formes d’organització per a una atenció més individualitzada.

L’escola disposa de 18 aules (6 classes d’educació infantil i 12 de primària).

A més disposem de gimnàs, aula de psicomotricitat, teatre-sala d’actes, aula d’informàtica, biblioteca, aula de plàstica, aula de ciències, aula d’anglès, aula de música, aula polivalent i menjador. I finalment altres espais destinats a petits grups de suport, educació especial, tutories i a gestió, administració i reunions.

Per altra banda comptem amb tres patis: un per a educació infantil, un altre per a l’alumnat de 1r a 3r de primària i finalment el més gran destinat a l’alumnat de 4t a 6è.