Eleccions consell escolar 2023-24

Aquest proper novembre es faran les eleccions al Consell Escolar.

Les persones interessades en presentar-se com a candidats/es hauran d’omplir el full de candidatura que rebreu per Dinantia. Cal retornar aquest full per correu o presentar-ho a la direcció del centre abans del 15 de novembre.

Us posem el calendari amb les següents dates a tenir en compte.

Del 30 d’octubre fins al 5 de novembre Podeu consultar el cens electoral de les famílies a la cartellera que hi ha davant de la conserge.
2 al 6 de novembre Reclamacions: en cas de reclamacions en referència al cens, us podeu posar en contacte amb el director del centre via correu electrònic.

El darrer dia per reclamar algun error en el cens electoral serà el dia 6

6 de novembre Sorteig per designar els membres de les famílies que formaran part de la mesa.
13 de novembre Últim dia per a la constitució de les meses electorals.

Resolució de les reclamacions als censos electorals

Aprovació i publicació dels censos electorals definitius dels diferents sectors.

15 de novembre Publicació de les candidatures al plafó davant de la conserge.
21 de novembre Votacions  al pati de la palmera de 9.10 a 9:30h i de 16.10 a 17.00h.
23 de novembre Constitució del consell escolar renovat