Hola famílies,
Aquesta setmana els cursos de 1r i 4t de primària van anar de colònies a la Llobeta, a Aiguafreda.
Com ja us podeu imaginar, tot l’alumnat tenia moltes ganes de marxar de colònies i, durant dos dies, viure un munt de noves experiències.
Tot i que vam arribar una mica més tard del desitjat, els monitors de la Llobeta ja ens esperaven amb moltes ganes de començar a fer activitats, ensenyar-nos cançons, jocs… però sobretot per endinsar-nos en el món del circ.
El primer dia ens va fer un dia esplèndid i vam poder gaudir de tot l’espai exterior de la casa, que és meravellós. L’endemà, malgrat la pluja, també vam esprémer fins a l’últim moment tot el viscut.
Tot i que només hi hem estat dos dies, tornem amb les motxilles plenes de records, experiències i moments inoblidables amb els nostres companys/es que ens uneixen encara més.
Gràcies a tot el monitoratge per fer-nos l’estada inoblidable.


