Jocs Florals

Avui divendres 26 d’abril a l’escola hem celebrat els Jocs Florals, posant així punt final a aquesta setmana en què hem celebrat Sant Jordi envoltats de llibres i històries fantàstiques.

Com cada any l’alumnat de primària de l’escola participa ja sigui fent un conte col·lectiu, per part dels més petits, o amb poesies i narracions per part dels grans de l’escola. El jurat d’enguany ha tingut una difícil tasca a l’hora d’escollir els premiats, ja que tots els textos tenien quelcom especial que els feia únics, ja fos pel tema escollit, per la seva originalitat a l’hora de ser redactat o pel sentiment i esforç que s’hi veia reflectit.

Per aquest motiu el jurat vol traslladar la seva felicitació a tot l’alumat per la feina feta!

Us hem de dir que ha sigut una gran tarda on hem gaudit moltíssims!

Bon cap de setmana