Llibres i material del curs

Material escolar

A la nostra escola fem servir material socialitzat de manera que, pagant una quota única a l’inici del curs, els nens i nenes tenen al seu abast els materials necessaris per a desenvolupar els seus aprenentatges.

Llibres de text i quaderns

A partir de 3r de primària l’alumnat utilitza alguns llibres i quaderns de treball. Podeu consultar aquí la llista:

Els llibres de text i de lectura formen part d’un Programa de Reutilització de llibres engegat per l’AFA i l’escola fa alguns anys. Això significa un estalvi important per a les famílies i ofereix a l’alumnat una experiència real de responsabilitat i sostenibilitat.

Una part de l’aportació anual que fa la família per cada fill/a inclou les despeses de reposició dels llibres reutilitzats.

Altres materials que cal portar

Aquí teniu el llistat d’altres materials que les famílies haureu de portar a l’inici de curs: