Projecte educatiu de Centre (PEC)

Missió:

L’Escola Ausiàs March té com a missió educar i formar nens i nenes entre 3 i 12 anys procurant  que esdevinguin persones responsables, solidàries, respectuoses, segures i competents en les diferents habilitats socials i personals.

Amb aquesta finalitat el centre es defineix com a democràtic, plural, inclusiu, estimulador de la iniciativa i de l’auto-aprenentatge, potenciador dels valors individuals i col·lectius, innovador i coeducador. Per treballar aquests valors es potencia una gestió participativa i responsable de tots els membres de la comunitat educativa.

Visió:

La nostra escola vol esdevenir un referent de formació en el barri i vol proporcionar, a tota la comunitat un entorn de treball participatiu i motivador que faciliti la implicació de tots en el projecte educatiu. És per això que volem:

• Millorar el nivell de competències bàsiques del nostre alumnat per assolir habilitats socials i personals.
  • Reforçar les estratègies d’aprenentatge bàsiques que permetin millorar la seva formació  acadèmica.
  • Fomentar el gust per treballar en un entorn agradable.
  • Implicar a tots els membres de la comunitat educativa en el procés de formació.
  • Afavorir el respecte i la cordialitat entre tothom: pares, mares, alumnat, professorat, personal extern,…..
  • Aprofundir sistemes de gestió que millorin la tasca docent general i facilitin la relació família-escola.
  • Incentivar l’acció tutorial.

Valors:

• L’educació que oferim i oferirem es caracteritza per:
  • El respecte.
  • La coeducació
  • El català com a llengua vehicular.
  • Una línia metodològica comuna i afí a tota la comunitat educativa.
  • La participació positiva i responsable en la gestió del Centre.
  • La il·lusió.

Fes clic a la imatge per poder consultar el nostre Projecte educatiu de centre (PEC)